Schweiz
+3
Ben I. K.
michi
Mileslucis
7 verfasser
:: EM
Seite 2 von 2
Seite 2 von 2 • 1, 2
Re: Schweiz
was, hesch du nä gläse michi? de wärs wenigschtens scho öber...
ja, aso eigentlich hani ja gaaar nid so viu gschribe...gseht nume so us...wius nach jedem satz drü pünkt het...
ääh...nei...ig schribe nid so gärn uf hochdütsch...dert muess mä immer überlege wi mä d'wörter schribt u so...u ir schueu isch ou aues di ganzi zyt nume uf hochdütsch...=/ de tueni liebr chli öbis uf schwizerdütsch schribe! isch eigentlich ä huere kuuli sprach, we mä sich das mau so überleit...wiu z'konjugiere vo dä verbe isch huere komisch u närä au di usdrück wo mir hei...zum bispiu chrotäböschä...äs huere komischs wort...ig gloub das würdi niemer vrstah, wo nid schwizerdütsch cha...
ja, aso eigentlich hani ja gaaar nid so viu gschribe...gseht nume so us...wius nach jedem satz drü pünkt het...
ääh...nei...ig schribe nid so gärn uf hochdütsch...dert muess mä immer überlege wi mä d'wörter schribt u so...u ir schueu isch ou aues di ganzi zyt nume uf hochdütsch...=/ de tueni liebr chli öbis uf schwizerdütsch schribe! isch eigentlich ä huere kuuli sprach, we mä sich das mau so überleit...wiu z'konjugiere vo dä verbe isch huere komisch u närä au di usdrück wo mir hei...zum bispiu chrotäböschä...äs huere komischs wort...ig gloub das würdi niemer vrstah, wo nid schwizerdütsch cha...
ändle=)- Anzahl der Beiträge : 156
Mileslucis schrieb:Nein, ich habe den Text auch nicht gelesen...würde dir empfehlen, längere Beiträge auf Hochdeutsch zu verfassen, das ist angenehmer zum Lesen.
ke kommentar...
heii murphy...wi macht mä eigentlich da di zitat? z.b wi du vorhär: Mileslucis schrieb...blablablabla...di si nämlich no kuul!
bi mir nid... weni Alt+F4 drücke de schliessts mir immer mini site...huere komisch...chönntet dirs no chlii usfüerlicher beschribe, wi mä di zitat macht? bi haut nid sones computer genie...
oder bi mir geits ou weni Ctrl+Alt+Delete drücke.
Ben I. K.- Anzahl der Beiträge : 103
Dr reset-chnopf am pc isch o immr guet!
Nei seich, ig sägä numä das: lueg ds fänschterli wo dr post drin isch gnau ah und übrsetz när "quote"
Nei seich, ig sägä numä das: lueg ds fänschterli wo dr post drin isch gnau ah und übrsetz när "quote"
th_m schrieb:Dr reset-chnopf am pc isch o immr guet!
ä so?
juuuuhuuuuu!!! äs het klappet!!!!
merci viu mau!!!
itz chani öich de ou zitiere! haha *triumphlach*
merci viu mau!!!
itz chani öich de ou zitiere! haha *triumphlach*
hönnä coool
°domse°- Erster Nutzer
- Anzahl der Beiträge : 148
th_m schrieb:bravo^^
------> merci!! aber ohni öiichi hiuf hettis nie chönne...
Seite 2 von 2 • 1, 2
:: EM
Seite 2 von 2
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten