Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.

Gott - ja oder nein?

5 verfasser

Seite 1 von 2 1, 2  Weiter

Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Gott - ja oder nein?

Beitrag  Mileslucis Di Mai 20 2008, 15:58

Glaubt ihr an Gott? Also ich nicht. Wenn es einen allmächtigen Gott gibt, wieso kommen dann immer wieder tausende unschuldige Menschen in Naturkatastrophen und dergleichen um? Wieso werden Kriege oft von den "Bösen" gewonnen? Wieso erschafft Gott überhaupt schlechte Menschen - nur damit die Hölle nicht leer ist?
Mileslucis
Mileslucis

Anzahl der Beiträge : 94
Alter : 33
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Mileslucis Di Mai 20 2008, 16:03

Und zur Bibel: Wieso sollte ich etwas glauben, das Leute geschrieben haben, die nicht annähernd über das Wissen verfügten, das ich habe? Wieviel bleibt denn von der Bibel übrig, wenn man all die angeblich übernatürlichen Dinge weglässt, die wir heute aufgeklärt haben?
Und wieso sagen die Leute immer, "christlich" sei gleichbedeutend mit "gut"? Wieviele Leute hat das Christentum wohl umgebracht? (Das gilt auch für eine nahöstliche Religion: Wieso behaupten immer wieder Regierungschefs, der Islam sei eine friedliche Religion, wenn im Koran steht, man solle alle Ungläubigen töten?
Mileslucis
Mileslucis

Anzahl der Beiträge : 94
Alter : 33
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Dimi Di Mai 20 2008, 19:26

Auso.. Ds Chrischtetum het kener lütt umbracht. Dr gloube bringt kener lütt um dasch d religion gsi... I finge ou nid dass d Bibu oder dr Koran perfekt sii aber s steit viu guets dinn, wahrschinlech sogar im Koran. Es isch eifach interpretationssach. I ha ä kolleg u me chönnt sägä dasch mi bescht u är isch so zimmlech fescht gläubig und är gloub ah koran u es isch würklech ä tolle typ. D attetäter isch ä extremi minderheit u me tuets wie immer eifach veraugemeinere.
Weisch du wär oder was Gott isch? Ig nid aber i gloube trotzdäm du hesch es ungrächts biud vom gott. Me cha nid sägä wenns ä gott git dä söu dä de zu auem luege u mir mache its nüt u gö vom hochhuus go achegumpe dr gott passt scho uf mi uf. Dr Gott isch villech eifach d natur oder ds gwüsse oder d liebi. D chriege wärde meischtens vo de böse gwunne wöu weme bös isch oder agressiv de cha me nun mau besser kämpfe... S git ou ä schlächti sitte, mängisch tüüfu gnannt. Aber weme a Gott gloubt de steui mir das eifach so vor aus würd me a ds guete gloube. I weiss nid villech hesch das scho mau erläbt dass di öpper so richtig het verarscht oder dir viu wäggno, s git ou viu lütt dene die liebschte mönsche wäggno wärde... u de zwiiflet me mängisch überhoupt obs no gueti mönsche uf dere wäut git oder überhoupt öppis wo nid bös u egoistisch isch u i settnige momänt wärs äbe guet weme a gott chönnt gloube oder a ds guete uf dr wäut. Wenns eim guet geit, brucht me ne meischtens nid, de louft ja schüsch aus guet u me het liebi mönsche um sech und aus was me brucht....
was dir villech no gfaut.. es isch äs zitat usemenem Toten Hosen lied, irgendwie "und es gibt ja immer noch Gott, wenn man sonst niemand hat" s tönt hert u die würklech glöibegi hätte dranne äuä ke fröid aber da hets ou chli öppis wahrs drann... Klar s git ja ou Auk oder WoW oder angeri droge weme sonst niemand hat aber Gott isch ou ä alternative.

I meine de nüt bös oder provokativ fauses mängisch so usgseht...

lg dimi
Dimi
Dimi
Admin
Admin

Anzahl der Beiträge : 68
Alter : 34
Anmeldedatum : 26.04.08

http://priviet.heavenforum.com

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Mileslucis Di Mai 20 2008, 21:07

Hmm...das Christentum soll keine Leute umgebracht haben? Schon mal was von Kreuzzügen gehört? Und von den unzähligen armen Teufeln, die zu Tode gefoltert wurden, weil sie angeblich ketzersiche Ansichten hatten?

Und zu deinem Koranfreund: Ich will nichts gegen ihn persönlich sagen, kenne ihn ja auch gar nicht, aber ich bahaupte, dass er ihn nicht so genau kennt. Wenn ihm Koran steht, man solle alle Ungläubigen töten oder zum rechten Glauben bekehren, ist das dann "Interpretationssache", wie du sagst? Man hört in den Medien immer wieder von "radikalen" Moslems. Die sind aber nicht radikal oder terroristisch (ok das vielleicht), sie sind nur die einzigen, die wirklich ernst machen mit dem, was im Islam steht. Ich will nicht sagen, der Koran sei grundsätzlich schlecht, aber wie kann ein moderner Mensch seine Lebensphilosphie daraus beziehen? Dein Freund müsste, wenn er ein echter Moslem wäre, alle anderen entweder bekehren oder aber umbringen.
Was ich grundsätzlich sage will, ist, dass diese Religionen, für die so viele Menschen gestroben sind für nichts und wieder nichts, in einer Zeit entstanden, wo sich einfach mal einer, der sich schlau vorkam, an den Schreibtisch setzen konnte, etwas aufschrieb (zum Teil auch sinnvolle Sachen), und die anderen glaubten es dann. Das mag für die Zeit eine gute Lösung gewesen sein. Aber wieso sollten wir heute, die wir ja auch sonst alles besser wissen, unseren Lebenssinn im Lesen dieser Bücher sehen, die, nochmal, von Leuten geschrieben wurden, die viel weniger über diese Dinge wussten, die sie aufschrieben, als wir heute? Was ich einfach nicht einsehe, ist dass viele ernsthaft über die Glaubwürdigkeit dieser alten Märchen, zb Schöpfungsgeschichte, nachdenken und sie sogar in Schulbücher integrieren wollen. An dem Tag, wo das geschieht, werde ich auswandern.
Mileslucis
Mileslucis

Anzahl der Beiträge : 94
Alter : 33
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Dimi Di Mai 20 2008, 22:54

ja auso wenn du so überzügt bisch dass gloube so schlächt isch u dir das so fröid macht lani dir die... eifach gloube und religion isch überhoupt nid z gliche, mängisch fasch ds gägeteu. Z.B. i gloube a gott bi aber no nie am sunndig ir chiuche gsi ussert es het sech öpper bekannts la toufe oder so. Gloube und chiuche het für mi sehr weni bis nüt mitenang z tüe. I wett its nüt bhoupte aber am sunndig geit me ja nume id chiuche wöu mes öppe so macht u me dert gäbig cha schlafe und konfirmiert wird me ja ou wäg de gschänkli(usnahme gits immer)... Auso i gseh da weni wo mit gloube z tüe het, genau so i däm auem wo du achemachsch... Auso dasch efiach mini ahsichtssach, i ha ja sowieso chli ne spezieue säubschtkreirte gloube.

guet nacht

dimi
Dimi
Dimi
Admin
Admin

Anzahl der Beiträge : 68
Alter : 34
Anmeldedatum : 26.04.08

http://priviet.heavenforum.com

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Mileslucis Mi Mai 21 2008, 12:21

Du sagst, Glaube und Religion hätten nichts miteinander zu tun? lol? Worum geht es denn bei den Religionen?
Und würdest du auch dann an Gottt glauben, wenn er dir nicht von der Kirche vorgeschlagen worden wäre?
Überhaupt: Wie sieht denn dein Weltbild aus? Glaubst du, dass irgendso ein Johnny dort oben auf uns herabblickt und jede Sünde aufzeichnet, die wir begehen? Und dass wir dann in die Hölle kommen? Wie kann jemand im Bio ein 5,7 haben, wenn er so blödes Zeug glaubt...
Mileslucis
Mileslucis

Anzahl der Beiträge : 94
Alter : 33
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Mileslucis Mi Mai 21 2008, 12:24

Wieso meinen eigentlich immer alle, es gebe "eine höhere Macht"? Was spricht denn dafür?
Und selbst wenn es sie gäbe, was hat sie uns bisher genützt? Die Menschen können sich einfach nicht damit abfinden, dass sie nur ein vorübergehendes Produkt eines Planeten unter Milliarden anderen sind.
Mileslucis
Mileslucis

Anzahl der Beiträge : 94
Alter : 33
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Ben I. K. Mi Mai 21 2008, 12:27

dito Andri....
i gloube ou nid dases e höcheri macht git...
di ganzi wäut u släbe isch uf zufall basierend!!!
Ben I. K.
Ben I. K.

Anzahl der Beiträge : 103
Anmeldedatum : 30.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  michi Mi Mai 21 2008, 12:29

wiso hoffe dass gott aues für mi richtet.. chani ja grad so guet säuber mache...
michi
michi

Anzahl der Beiträge : 42
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  th_m Mi Mai 21 2008, 12:31

nätti philosophischi frag: warum gits übrhoupt irgendöpis? auso wi materie im wäutau odr es vakuum (-> warum gits ou "nüt"? xD). da chönnt doch guet ä höheri macht drhingrschteckä Smile
th_m
th_m
Admin
Admin

Anzahl der Beiträge : 106
Alter : 32
Anmeldedatum : 26.04.08

http://www.forumprofi4.de/forum1944

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Mileslucis Mi Mai 21 2008, 12:36

Das Problem ist, Mörfi: Wer hat dann die höhere Macht erschaffen? (Sie hat sich selbst erschaffen...jaja)
Geh doch zu "Philipps IIId Bibelklub", da kannst du dich mit deinesgleichen unterhalten.
Mileslucis
Mileslucis

Anzahl der Beiträge : 94
Alter : 33
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Ben I. K. Mi Mai 21 2008, 12:41

dä isch guet gsi andri....
aber iz simer widr hingerem sinn vom läbe.... vilich gits üs gar nid u mir si nume iibiudig vo niemerem...
Ben I. K.
Ben I. K.

Anzahl der Beiträge : 103
Anmeldedatum : 30.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  th_m Mi Mai 21 2008, 12:42

jaja, abr hesch ä besseri lösig zu mirä frag? Cool
th_m
th_m
Admin
Admin

Anzahl der Beiträge : 106
Alter : 32
Anmeldedatum : 26.04.08

http://www.forumprofi4.de/forum1944

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Ben I. K. Mi Mai 21 2008, 12:44

i bi dr meinig dases üs gar nid git...
mir si e iibiudig
Ben I. K.
Ben I. K.

Anzahl der Beiträge : 103
Anmeldedatum : 30.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  michi Mi Mai 21 2008, 12:45

vo wäm? ^^
michi
michi

Anzahl der Beiträge : 42
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Ben I. K. Mi Mai 21 2008, 12:45

vo öpperem wos gar nid git.... vo niemerem
Ben I. K.
Ben I. K.

Anzahl der Beiträge : 103
Anmeldedatum : 30.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Mileslucis Mi Mai 21 2008, 12:46

Nein, aber das Problem ist ja folgendes: Irgendwann muss etwas aus nichts entstanden sein, und das ist unmöglich. Aber wieso sollte sich das Nichts zuerst in eine "höhere Macht" verwandeln, die dann den ganzen Kram erschafft?
Mileslucis
Mileslucis

Anzahl der Beiträge : 94
Alter : 33
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  michi Mi Mai 21 2008, 12:46

das ish öppis vom blödste woni je ha ghört Very Happy (vom beni^^)
michi
michi

Anzahl der Beiträge : 42
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  th_m Mi Mai 21 2008, 12:48

lol^^
th_m
th_m
Admin
Admin

Anzahl der Beiträge : 106
Alter : 32
Anmeldedatum : 26.04.08

http://www.forumprofi4.de/forum1944

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Ben I. K. Mi Mai 21 2008, 12:50

i meines ärnscht... vilich gits würk niemer, oder das nüt wo mir iibiudig drfoo si...
Ben I. K.
Ben I. K.

Anzahl der Beiträge : 103
Anmeldedatum : 30.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Dimi Mi Mai 21 2008, 20:15

I cha gott nid beschribe u i weiss ou nid obs ä höheri macht isch. Gott isch für mi zum bispiu gfüeu.... auso andri i säge dir nie meh so u frage scho gar nid wies dir geit. Vo its ah bisch du ds Produkt u wenns mi de ahschisst das länge wort z säge sägi dir Prodi(its verstahni ou viu besser werum dini art so spezieu isch u werum du so gueti note hesch)
U dr beni ignoriereni eifach dä gits gar nid... Wink
Dimi
Dimi
Admin
Admin

Anzahl der Beiträge : 68
Alter : 34
Anmeldedatum : 26.04.08

http://priviet.heavenforum.com

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Mileslucis Mi Mai 21 2008, 21:04

Gott ist für dich zum Beispiel ein Gefühl? Oha! Eine gewagte Definition! Deine Gefühle haben aber mehr mit deinen Hirnzellen als mit Gott
(bzw es ist nach dir ja dasselbe, aber meistens nennt man das Hirnzellen und nicht Gott) Wink So, besiegt.
Mileslucis
Mileslucis

Anzahl der Beiträge : 94
Alter : 33
Anmeldedatum : 27.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Dimi Mi Mai 21 2008, 21:28

Genau das meini. Du dänksch äuä totau nüechtern und nume mit de hirnzäue, wobi mängisch chönnt me sech ou frage... Wink hesch scho mau dr usdruck"uf ds härz lose" ghört? Weiss ni ob du dirs chasch vorsteue aber mängisch kämpfe d gfüeu mitem verstang...Wett aber nid bhoupte weles dass besser isch...
Dimi
Dimi
Admin
Admin

Anzahl der Beiträge : 68
Alter : 34
Anmeldedatum : 26.04.08

http://priviet.heavenforum.com

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Ben I. K. Mi Mai 21 2008, 21:57

falsch dimi.... de andri dänkt nid immer nüechtern... lol
fröischdi uf ballon, sackmässer, patrone, (bruchtme drfüür...)? lol... chunsch drus?
Ben I. K.
Ben I. K.

Anzahl der Beiträge : 103
Anmeldedatum : 30.04.08

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Dimi Mi Mai 21 2008, 22:28

Juhui! I nime de schüsch es sackmässer mit...
Dimi
Dimi
Admin
Admin

Anzahl der Beiträge : 68
Alter : 34
Anmeldedatum : 26.04.08

http://priviet.heavenforum.com

Nach oben Nach unten

Gott - ja oder nein? Empty Re: Gott - ja oder nein?

Beitrag  Gesponserte Inhalte


Gesponserte Inhalte


Nach oben Nach unten

Seite 1 von 2 1, 2  Weiter

Nach oben

- Ähnliche Themen

 
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten